Op zaterdag 4 april namen onze U15 jongens het in de finale van de beker van Oost-Vlaanderen op tegen Dakwerken De Vos Denderhoutem. Ze wonnen de spannende eerste set met 21-25. In set 2 trok Denderhoutem aan het langste eind met een duidelijke 25-13. Toch lieten onze jongens het hoofd niet hangen en wonnen ze sets 3 en 4 met duidelijke cijfers.
Uitslag: 1 - 3, setstanden: 21/25, 25/13, 16/25, 14/25
Proficiat!



